Min helg !

2010-03-22 - 19:05:28

Hade fotbolls match igår. Vi hade två avbytare när vi startade matchen. Men två gjorde illa sig. så hela andra hade vi ingen avbytare. Och jag spelade ju två innebandy matcher i lördags. Så var inte super pigg i bena. Men vi vann med 5-2 i alla fall. Fast många av oss gick på ren vilja sista för jag var då död i stort sett ;) Lyckades göra ett mål i alla fall.

Vi vann JDM Guld i lördags med innebandyn. VI spelade först mot gammelstan. Och vann med 16-0 sen notviken och vann med 12-2. Lyckades gör 13 poäng på dom två matcherna. Gick faktiskt helt okej. Bättre än jag tänkt mig. Blev även utsedd till bästa forward. Andra året i rad. Kul!

Nu kolla innebandy sen träning och jobb med läns. Pusshejlever!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0