Day 10 - Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad.

2011-03-26 - 11:59:00

Ja du jag sitter inte jätte mkt vid datorn utan mest telen så musik blir de inte så mkt av men låtar som alltid gör mig glad är hoffmaestros.
Ledsen blir de nog: det enda jag vill- jimmy jansson
Utråkad blir de nog nått glatt som cooler than me- mike posner

Sen vet jag inte är inte så ofta arg sur osv. Och om jag är de brukar jag inte lyssna på musik.
Ajja de blev ett konstigt inlägg de här men en till från min lista i alla fall :)

Postat av: Nicole

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 - 12:43:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0