Jag skulle vilja.....

2011-02-01 - 00:07:55
-Jag skulle vilja kunna blogga med min mobil.
-Jag skulle vilja få vara den jag är och inte behöva ändra på mig bara för att andra ska ha de så jävla bra.
- Jag skulle vilja att dem personerna förstod att om jag ändrar på mig är inte jag den jag är längre och då menar jag på båda ställena ( på och utanför banan). 
-Jag skulle vilja ha de som förut då jag vågade säga vad jag tyckte och alltid hade med mig en som också gjorde de.
- Jag skulle vilja ha mer motivation än jag har just nu.
- Jag skulle vilja tycka att de är super kul..
- Jag skulle vilja att de var som förut då jag fick små tips och hjälp och inte bara en massa press och krav på att jag ska vara as bra överallt..
- Jag skulle vilja att någon annan också kan ta på sig ansvaret.
- Jag skulle vilja att jag hade mer rutin än vad jag har med dessa krav men tyvärr är bara 18.

 Innerst inne älskar jag denna sport men jag hoppas verkligen att motivationen blir bättre då jag fått vara och spela i JSM att självförtroende höjjs och att jag tycker de är kul igen. De är de jag önskar mig just nu, nu känns de bara jobbigt.

Den bästa tiden.



Postat av: Maggie

<3

2011-02-01 - 18:54:11
URL: http://magdalenaristrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var den du är och låt ingen annan trycka ner dig,människor kommer och går i ens liv..sålla bort dom dåliga o bry dig i dom som får dig att må bra :))

2011-02-04 - 22:22:41
Postat av: stina

Var dig själv och låt ingen annan trycka ner dig...Det var när jag såg dig o Hanna spela som jag fastnade för innebandyn:))))

2011-02-04 - 22:31:22
Postat av: Helene K

Du verkar tro att det bara är du som försöker! Jag tror många fler än du är frustrerade också. Att gnälla på sina lagkompisar på bloggar och på facebook är inte särskilt seriöst.

2011-02-15 - 15:21:37
Postat av: Bella

Helene, först och främst så tror jag inte att du läst mellan raderna, tror inte att hon heller skrivit något som tyder på att hon gnäller på sina lagkamrater, det mesta här är ju hur carre känner och hur hon upplever sin situation i laget och hur hon känner pressen, som jag uppfattar inlägget så gnäller hon inte, hon känner ansvar och funderar ju på om andra känner det för är ju inte lätt att veta vad andra känner för typ av press, det varierar ju hur man är som person. Jag känner min syster troligtvis bättre än många andra och hon gnäller inte på andra i sin blogg. I detta inlägg har hon pratat ut om sig själv och hur hon känner och tycker det är stort att hon är ärlig med sig själv, och som du också vet så har hon redan uttryckt allt sånt ansikte mot ansikte mot de som är berörda i frågan så det var ju ingen direkt nyhet att hon känner på detta sätt och alla har ju rätt till åsikter. Ville bara säga det, ville absolut inte starta något bråk eller nå men läs gärna mellan raderna för inlägget handlar mycket om henne och hennes personlighet och hur hon känner att hon måste ändra sig efter andra, det är inte att hon gnäller, inte i min mening, men då uppfattar vi allt olika! Carre, stå för vem du är, låt ingen trycka ner dig, det är extremt svårt att förändra personlighetsdrag och allt man har i sig är unikt så var stolt över hur du är, för ingen är den andra lik, vissa personlighetsdrag stör folk och vissa älskar folk, men så är det ju med exakt alla så var dig själv! : )

2011-02-17 - 00:11:56
Postat av: Carre

Helene K nog är de säkert många också som känner så. Men nu var ju de här ett inlägg om vad jag känner. Och jag har pratat ut med susanne om hur jag känner. Och hon har sett de här inlägget och inget gnäll nämndes. Så var vänlig och sluta lägg dig i saker du inte har något med att göra.

2011-02-17 - 11:39:57
Postat av: Helene K

Jag skrev bara vad jag uppfattade. Jag uppfattade att det inte kändes särskilt positivt mot "laget". Men jag kanske uppfattade fel, det kanske bara är dina känslor mot dig själv. Jag tror inte såna här skriverier gynnar någon, särskilt inte när man spelar i ett lag. Då pratar man i omklädningsrummet om det som rör laget, inte via bloggar och facebook. Det kan bara uppfattas fel. För det skrivna ordet är ju upp till läsaren att tolka. Ber om ursäkt om jag trampat på en öm tå, det var inte meningen. Hoppas det känns bättre nu efter JSM.



P.S jag vet att ALLA är frustrerade när det inte fungerar.

2011-02-17 - 12:10:51
Postat av: Carre

De här har inget med laget att göra. jag tyckte de gynnade mig att få ut hur jag känner. Jag har krav på mig själv. Och de är de jag syftade på. En öm tå vet jag väl inte men de är ju min blogg som jag skriver vad jag vill på. Och eftersom de inte är gnäll kanske de blir irriterat. Verkar inte som att dom andra som kommenterat tyckt de är gnäll så.

2011-02-17 - 16:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0