Kate Voegele - You can´t break a broken heart.

2010-03-05 - 00:22:14
Ja idag har jag varit ut på en underbar skotertur med soffa :> Grymt vackert och skönt väder. Perfekt skoterdag !
Fick köra lite också. Andra gången jag kör i hela mitt liv. Men jäklit kul är de. Om jag haft en skulle jag köra varenda dag.

Haft fotbolls träning ikväll. Körde knä och bål stabilitet. Skönt kommer ha träningvärk imorn ;>
Tror jag ska ta mig upp till halv tio imorn i alla fall. Och fara på sanden tydligen är de som träningar där nu på förmiddagen. Hörde dom tränade tillslag oså. Så de kan ju aldrig skada ;)

Hämtade mitt paket från junkyard idag som jag beställt. Blev super nöjd i alla fall.
Nu ska jag nog dra mig mot sängen och se lite CSI ;>

Med dom här hundarna går de bara inte att var sur vid.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0