U19

2010-06-22 - 00:40:33
Mitt stora mål under hela den gågna säsongen har varit att få komma med på ett läger med u19 landslaget. Nu är jag halvvägs.

Satt i mitt rum och gjorde faser då pappa kom in med ett brev från innebandy förbundet. Blev självklart skit nervös och förväntansfullt att de kanske är från just u19. Och de var de blev överlycklig. Jag och 50 andra är intressanta för lägret i september. Dit tas 34 ut. Så vi ska springa cooper eller beep och skicka in våra resultat. Så nu har jag verkligen nånting att träna för. Jag ska dit nu när jag har chansen viker jag inte ner mig. Norrbotten ska dit :D

Var bara tvungen att skriva de. Känner mig så stolt över att ens vara intressant för lägret:D Nu ska jag dit för de har varit mitt mål hela säsongen :D

Postat av: määägs :)

Är så glad för din skull :) Nog kommer du dit ska du se ;)<3<3<3

2010-06-22 - 12:37:37
Postat av: Carrzzz;)

Du är så söt määägs :) Hoppas de i alla fall :D <3 dig bäst !

2010-06-23 - 01:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0