INNNEBANDY

2010-07-22 - 15:21:54

Finns nog inte jobbigare just nu än min äckliga vad ! Fortfarande onte provat magnesium tabletter i över en vecka. Men nu är jag less på att behöva vila så jag biter i hop och kör bara. Coopers tiden börjar ju på söndag så jag har tyvärr inte tid med sånt !

Ska träna styrke imorn ist med bella. vilar vaden en extra dag. Så ska jag och se fotboll ist trånkan möter alvik :)
Kommer nog bli galet sugen. Men landslaget i innebandy är dit jag vill och då är de tufft att köra dubbelt. Får se vad som händer nästa år :) Just nu är coopers målet. Sen seriestarten längtar nå så hemskt ! :D tre dubbelmöten i rad så de blir jävla nice ;) INNEBANDY BLIR BARA ROLIGARE OCH ROLIGARE :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0