Day 01 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.

2010-12-13 - 01:30:40
- Jag är en ortoligt dålig förlorare.
- Jag har nått ett stort mål jag haft enda sedan jag börja spela innebandy.
- Jag säger alltid vad jag tycker.
- Jag har valt helt fel linje.
- Jag umgås mest bara med killar nuförtiden.
- Jag har världens bästa familj.
- Jag älskar djur våra hundar är bland de bästa jag vet.
 - Jag har aldrig varit riktigt kär.
 - Jag äter allt förutom skaldjur.
- Jag har aldrig vart utomlands förutom finland.
- Folk snackar en massa skit om mig men orden från dessa betyder ingenting för mig alla vet att de bara är avundsjuka.
- Jag är den första tjejen från norrbotten på sex år som tagit mig till ett landslagsläger.
- Jag har en otroligt bra vän med namnet MAGDALENA <3
- Jag älskar Cola.
- Helst av allt hade jag velat bli pensionär på en gång.

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0