ay 07 - A picture of someone/something that has the biggest impact on you.

2010-12-21 - 00:52:45

Min Pappa har väldigt stor inverkan på mig han är alltid där och står upp för mig i alla lägen. När han säger nått tar man verkligen åt sig. Du är den bästa pappan man kan ha !<3

Sen självklart min mamma har stor inverkan på mig jag har väl alltid vara mammas lilla flicka och jag är så otroligt stolt av att få ha en så fin Mamma ! Du är Bäst ! <3

Min Syster Bella har också de även fast hon själv kanske inte tror de. Men du är min stora syster och jag ser verkligen upp till dig. Vi är inte lik på nästan nått sätt förutom kanske lite i utseendet. Men du backa också alltid upp mig du är fin du min bästa syster <3

De är många som påverkar mig olika mkt men måste bara nämna Magdalena Riström min mkt fina vän jag kommer alltid vara vid din sida. <3



De går inte nå vidare att ladda in bilder nu men de kommer senare :)

Postat av: Bella

Puss världens bästa, betyder enormt mycket att du ser upp till mig :) <3

2010-12-21 - 01:52:44
Postat av: Pappa

Jag är nog den stoltaste Pappan i världen som har sådan fina döttrar. Tillsammans löser vi problem och skapar glädje och framgång. Samt skapar en trygghet och en bra framtid för er mina världens bästa döttrar.

2010-12-21 - 23:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0