Trötta ben

2009-09-10 - 13:58:50

Nu är de bara en dag kvar av denna skol vecka. Skönt. De betyder att höstlovet kommer närmare i alla fall. Igår kväll hade vi träningmatch med innebandy. Vi förlorade. Jag lyckades göra två mål. Ikväll blir de fotbolls match med div 3. Får se hur de går. Har inte tränat fotboll på två veckor. Men div 4 matchen gick väl hyfsat om
man bortser från min usla straff. Imorn är de coopers på skolan. Åh jag hatar coopers! Men får väl försöka ta mig runt. Sen är de innebandy match på lördag i finland. Uleåborg tror jag vi skulle möta. De blir säkert bra. Kommer vara super sliten på lördag kväll. Min vecka har varit ganska tuff. Måndag innebandy träning, Tisdag fotbolls match Onsdag Innebandy match, Torsdag (ikväll) Fotbolls match, Fredag (imorn) Coopers och lördag då match. Men har inge på söndag tror jag så då får jag vila. Nu ska jag kolla lite facebook oså. Pussar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0