Tisdag eller Onsdag kanske ?

2009-09-30 - 00:18:47

Idag har de då varit den 29 september. Och de betyder att min syster fyllde år, 19 år.  Grattis igen.

Började skolan klockan två. For till stan med halv ett bussen med fridiss. Jag köpte ett presentkort på fritz olosson åt Bella. Sen träffa vi Jessie. Så hon följde med oss och fika. På opalen träffa jag anncha. Fick även träffa hennes två veckor gamla bebbe. Sally heter hon. Jätte söt !
Efter vi fikat klart gick vi till skolan. Och kvällen har gått super bra. Som vanligt när Hr08 är i farten. Var italienskt vi servera idag. Och de var väl kring 90 gäster kanske.  
Imorn börjar vi 10.05. Så ska se klart kenny star fighter jag börja se igår nu. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0