Skit match

2009-09-27 - 19:41:27
Ja idag hade vi hemma premiär. De gick åt helvete. Förlorade med 9-4. Mot ett inte speciellt bra lag. Lyckades i alla fall få med mig 3 ass och 1 mål. Blev matchens lirare. Så för mig gick de väl hyfsat. Låter som att de har gått skita bra osv. Men jag vet att jag kan ge mer. Fick även en smäll i örat och nacken när jag teka. Så har lite huvudvärk och ont i nacken nu. Men är man med i leken får man leken tåla.

Igår var jag först och kolla hanboll då med petra och mamma. Sen skjutsa mamma oss til annikas stall. Där Pappa och resten av alla tränare red. Och de var inte en vanlig häst. Man skulle styra hästen med benen och bara lite rörelse med armarna typ. Riktigt häftigt faktist.

Nu blir de mys med cola och tv. Pussiss !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0