Saknar dig.....

2009-09-24 - 17:43:40

Ikväll är de träning igen hoppas att mer folk kommer. Annars blir jag riktigt orolig inför helgen. Söndag är de hemma premiär. Vi möter Ume city. På arenan klockan 15.30 trorja. Och nu ska vi plocka första segern för den här säsongen. Kom igen nu tjejer. Vi kan om vi vill !


Okej, jag erkänner. Jag saknar dig. Jag kan inte låta bli att höra av mig till dig. Jag kan inte släppa taget. När jag träffar dig blir jag nervös och en härlig känsla sätter igång i magen. Som man brukar säga "fjärilar i magen". Jag vet inte hur jag ska göra. Tänk om jag tror fel. Vet inte om jag vågar gå in för de. För du är värd en mycket bättre. 

Postat av: Lina

Du vågar allt Carre, och jag har hört att man ska följa sin magkänsla!

2009-09-25 - 17:18:25
URL: http://bleedsnomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0