Fotfan

2009-09-14 - 18:47:16

Matchen igår blev 1-1. De var sista matchen för säsongen för min del. Så de var kul att spela. Men har fortfarande ont i foten. Har gått typ fyra veckor nu och de gör fortfarande ont. Vet inte hur jag ska göra. Har träning ikväll i alla fall. Så får väl se om pär är där. Höra med han vad jag ska göra. Det löser sig säkert i alla fall.
Idag har vi haft näringslära på morgonen sen hade vi kök resten av dagen. Slutade vid två. Imorn börjar vi två. Så funderar på att åka in tidigare och köra på step in innan. Eftersom vi har kvällsöppet kan jag ju inte träna på kvällen. Halv åtta idag har vi träning så ska väl börja byta om snart. puss!

Du betyder något speciellt för mig. Jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0