Saknar dig.

2009-11-02 - 22:31:39
Idag var första dagen på praktiken. Verkar som ett jätt mysigt ställe. Så jag kommer nog trivas jätte bra.

Gubben kom hem. Så tomt här utan dig. Varför just du ? den frågan kommer upp i min skalle hela tiden. Går inte en sekund utan att jag tänker på dig. Och ricco saknar dig jätte mycke. Miro du kommer alltid var den finaste hunden jag någonsin fått träffa och känna. ÄLSKAR DIG föralltid.  

Postat av: Lina Bylund

Jag kommer sakna honom :/.. Minns dagen då ni fick hem honom, jag blev kär i honom direkt. Han kommer alltid att vara den snällaste hunden jag träffat. Det är tur att vi får minnas honom som den fina hunden han var. <3

2009-11-02 - 23:44:26
URL: http://www.lina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0