De är tomt.

2009-11-06 - 22:38:27
I helgen är de DM här i Boden. Sett två matcher idag. Och då blev jag ännu mer taggad. Nu ska vi fan visa alla vilket jävla bra lag vi är egentligen! KÖTTAAAAA !
Annars rullar de på. Praktiken går bra. Riktigt mysigt ställe trivs jätte bra.
Match imorn klockan kvart i nio trorja. Samling i alla fall halv åtta. Så blir äta lite nu sen sova. Puss.

De är tomt. De är tomt utan dig. Du var så fin. Du var ingen hund. Du var en bäste vän. Du förstod allt. Ricco saknar sin kompis. De är jobbigt. Men försöker intala mig att du har de bättre nu. Men jag vill ha dig här hos mig. Vill ha min snyggis att mysa med. Tror inte folk förstår hur speciell du var. Verkligen som att mista en bästa vän. Älskar dig gubben. Kom hem !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0