Träning

2009-07-20 - 23:38:33
Hade fått en kommentar på förra inlägget. Och mitt svar är, JA DE ÄR ROLIGT ATT SPELA FOTBOLL, SÅ JA DE ÄR ETT ROLIGT LIV! :D 

Tränade då klockan 10 imorse, vi spela fotbolls tennis hela träningen. Sen efter jag ätit lunch for jag på alder med flera från laget. Efter alder for jag hem och åt middag. Innan träningen for jag och pappa och övningskörde lite. De gick fint. efter vi kört ett tag, ringde mamma och sa att en hon kände hade hittat pappas plånbok på vägen. Pappa hade glömt den på biltaket när han klev in i bilen. Men tur att den kom till rätta i allafall. Nu ska jag se lite vänner och sen blir de nog att sova tidigt eftersom jag klev upp tidigt så. Hejs svejs !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0