Nytt försök

2009-07-14 - 15:32:21

Nu har jag startat en ny blogg och orsaken är väl att få lite mer sug till att skriva som jag fick just idag. 

Onsdag fyllde jag 17 år och fick massa fina presenter. Har inte fått av mamma och pappa än men den skulle komma senare så. Hoppas hoppas att de är de jag vill ha.
Torsdag Väntade hela morgonen på att travet skulle ringa om jobb men icke de. Så då följde jag med Frida och Bea till Fridas stuga. Vi bara myste på ute i spöregn bland annat.
Fredag Då kom resten av gänget Jutta, Malin och soffa. Tog de lugnt på bryggan helaa kvällen.
Lördag vi badade först sen efter de åkte vi båt, 6 personer i en liten båt resulterade i väldigt blöta tjejer som kom tillbaka till stuga. På kvällen såg vi film. Juste när jag och jutta kom in i sovstugan hoppade en groda med oss in. Jutta skrek "kolla en grod", Jag tänkte nu inbillar hon sig. Men icket när vi kolla under sängen satt den där. Men vi fick till slut ut den.
Söndag städa vi ihop och for sedan hemåt. På kväll tog jag de bara lugnt här hemma.
Måndag Såg tv till typ två då or jag och var med mange. Sen hem och åt. Efter de var de träning. Men har fortfarande ont i knät så kunde nästan inte vara med på nå. Åh jag vill ju träna !. Efter träningen i alla fall var jag med frida vi for på Max. Smalt jag vet. :)

Idag ska jag till trångfors vid sju tiden vi skulle typ tälta på plan, vi från fotbollsskolan. De blir säkert nice.
Ihelgen har vi nån träningsmatch, hoppas jag kan spela. Men de lutar inte mot de men hoppas hoppas. 
Nu ska jag fortsätta kolla pixbox, facebook osv. Puss!

 Jag älskar fotboll ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0