Ett inlägg sen sängen

2009-07-19 - 23:22:42

Ikväll har jag varit och kört lite bil. De gick bra. Sen har jag bara tagit de lugnt här hemma. Tänkte att de behövdes ifall jag ska klara kliva upp nio imorn för att träna klockan 10 och 19. För nu startar våran träningsvecka. Två pass per dag står de i kalendern. På onsdag är de ett pass 10 och sen match  på kvällen.
Efter 10 passet imorn ska nog jag och pappa fara och köra lite mer bil. Så jag kommer igång och sedan kan köra till trångfors.
Men efter de blir de väl hem ta de lugnt äta och sen fara på de andra passet. De kommer säkert blir bra. Ska gå och sova nu så jag orkar upp. Godnatt !

Postat av: Fiskmås

roligt liv! ;D

2009-07-19 - 23:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0