Stukad fot

2009-08-20 - 01:16:03
Var verkligen super taggad till att spela. De började bra. Jag kände att den här matchen skulle gå bra. För laget gick de bra. 2-2 mot serie tvåan. Inte dåligt. Spelade 5 min sen stukade jag höger foten. Förstod direkt  att de här var inte en liten stukning. De knakade i hela foten. Värker ännu. Så ingen träning imorn. Jag som hade tänkt träna innebandy ju. Åh jag ville verkligen spela fotboll idag. Jag var på G helt enkelt. För träningen innan gick skit. Så kände att jag ville göra den här matchen till något bättre. Nästa torsdag ska jag vara med och då ska jag spela hela matchen. Nu är jag less på att skada mig hela tiden. Nu blir de nog att sova godnatt på er ! Vill också säga att mitt fotbolls lag är grymma. 5 raka matcher utan förlust. Vi är BÄST ! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0