Onsdag

2009-08-13 - 00:06:34
Börjar med att svara på kommentaren ifall hon fes på mig. Och de gjorde hon som tur var inte haha. Där fick du ditt svar "anonym".

Idag har jag tagit tag i mitt rum. Städade mitt skrivbord, rensade bort alla saker jag inte orkar ha kvar. Sen så dammtorka jag ungefär halva rummet. Ska dammsuga och dammtorka resten imorn. Ska baka också. Så de blir nog att kliva upp tidigare. Och sätta igång i tid. Funderar på att möblera om också. Men mitt rum är så litet så de är svårt att göra något åt. Men ska nog göra ett försöka. Vet inte riktigt vad jag ska baka heller, de löser sig säkert. Måste i alla fall blir klar innan träningen. För efter tror jag, jag ska vara med frida om inte träningen drar ut på tiden.
På lördag är de fotbolls match i pite, sen far jag och linn till skellefteå direkt efter matchen. Så sover vi med innebandy laget där. Och sen blir de innebandy match på söndag. Hoppas på vinst i både fotbollen och innebandyn.
Nu ser jag vänner och ska fortsätta med de. Godnatt!

Måste lägga till att den här boken är super bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0