Fotboll och innebandy helg

2009-08-15 - 02:21:17

Ja som rubriken lyder, kommer min helg bestå av både innebandy och fotbollsmatch.
Imorn har vi fotbolls match i Pite mott norrsken. Och direkt efter matchen åker vi till skellefteå. Där ska vi sova över på hotell med innebandy laget. Innebandyn spelar nämligen en cup där. Så vi missar två innebandy matcher imorn. Så beroende på hur de går för dom imorn, avgör vilken tid vi får spela på söndag. Hoppas självklart på klockan två för då är de finalen;) Fast skulle vara kul att hinna hem och kika på fotboll. Vårat division 4 lag spelar.

Igår kväll och ikväll har jag varit hos frida och sett film. Tränade även fotboll innnan jag var med henne igårkväll.

Nu tänkte jag borsta tänderna sen blir de vänner, Och sen sovaaaaaaaaaaa!! hejssvejs:d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0