Dålig uppdatering

2009-08-12 - 00:07:15
Har inte hunnit uppdaterat nånting. Har faktiskt inte suttit nästan nå vid datan så . Men kan dra mina dagar från Lördag. Mitt minne räcker bara så långt.

Lördag Spelade två innebandy matcher mot uleåborg ett finskt lag. Vi förlorade båda med 4-2. Men dem spelar i elitserien i finland. Men tyckte inte dom var så bra. Dom har garanterat tränat mer ihop än oss.


Söndag For och kolla när innnebandyn mötte uleåborg igen. Då förlora dom med 5-1. Var inte med eftersom jag hade fotbolls match klockan fem. Vi vann i alla fall fotbolls matchen. Så de var skönt att få med sig en vinst från helgen i alla fall. Vann med 3-1 trorja. Jag lyckades göra ett mål i den här matchen också. Vi spelade ganska bra. Bättre än matchen innan i alla fall. De var en viktig seger eftersom sikfors ligger ungefär på samma plats som oss i tabellen. 

Måndag Var i lule med frida hela dagen. Sen åkte vi hem till henne vi lagade lax (eller hon lagade) ;). Sen var vi hos henne resten av kvällen såg beck sista vittnet tror jag den hette. 

Idag Följde bella på stan. Hon köpte nya inomhus skor. Sen åt vi på frasses. Nu i kväll har jag tränat innebandy. Sträckte armen lite. Men tur att man inte behöver använda armarna så mycke i fotboll.

Imorn Vet jag inte vad jag ska hitta på ska träna fotboll i alla fall. :) Här kommer lite bilder.

Satt lite illa till ;)


Tror de där räknas som händerna i ryggen?


En av dribblingarna


Som ledde till mål.:D
Postat av: Anonym

fes den på dig? ;PPPPPP

2009-08-12 - 01:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0