Big brother

2009-08-18 - 22:29:09

... Börjar 22.50 . Så ska se de då :) Så kul att se gamla program.
Kom hem från arenan för ett tag sen. Kollade först när Bella och dom tränade.
Sen kollade jag min träning. Har fotbollsmatch imorn, så vilade idag.
Ska träna innebandy på torsdag ist. Har varit på jätte dåligt humör.
Men nu är de bättre :) Märkte också att mitt blad spruckit idag. Så ska prata med matte.
Så han kan fixa ett nytt åt mig. Snart får vi väl prova dom nya klubborna. Hoppas de blir väldigt snart.
Imorn möter vi blåsmark i alla fall. Dom ligger tvåa i serien.
Så de blir en tuff match. Fast vi har vunnit fyra raka. Så helt omöjligt ska de väl inte vara.
Tränade fotboll igår i alla fall. De gick skit ! Så hoppas de går bättre imorn.
Annars turs jag fan aldrig visa mig i trångfors igen. Så pinsamt skulle de fan kunna bli.
Förstår inte hur de kan gå så skit på en träning i fotbollen. Då allt går bra i innebandyn.
Får hoppas på att de blir bra tills imorn ialla fall. Hejs svejs ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0