Beslutsångest

2009-08-03 - 01:09:03
Imorn kör innebandyn igång och de betyder att jag står inför valet, Ska jag satsa hundra procent på de ? eller ska jag fortsätta köra med fotboll och köra innebandy nån gång i veckan. Har nån svaret får ni gärna hjälpa mig. De lutar mest åt sista alternativet. För fotboll är verkligen svin kul. Och tror jag blir less på innebandy om jag bara kör de nu. Ska prata med berth imorn så då får vi se. Har inte skrivit nått kontrakt med IBK än. De gör mig också irriterad att dom tycker de är viktigare att värva än att få behålla så många spelare som möjligt från förra årets trupp. Vi kom ju trots allt fyra i division 1. ajja de löser sig säkert får jag hoppas.

Har tränat fotboll ikväll i alla fall. Sen grillade vi efter. Mysigt va de. Nu ska jag kolla vänner och natta kudden hejs svejs !

Bästa Låten !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0