Älska sommar !

2009-08-04 - 15:11:36
Ligger just nu ute på gräsmattan lyssnar på musik och dricker dagens första glas cola. Jag bara älskar sommaren så himla mysigt i gemförelse med vintern. Vintern kan också vara mysig men på ett annat sätt.

Var och träna innebandy igår i alla fall. Gick väl inte så super. Har knappt spelat nå under hela sommaren. Men nu verkar de som att vi får spela fotboll ändå. Om jag förstår de rätt. om vi vinner dem tre kommande matcherna i fotbollen, kan vi gå över helt till innebandyn. Så vi får väl hoppas på de. Så de inte blir nå gorm. Första matchen är nu på onsdag mot gammelstan. Och sen på lördag skulle vi nog vara med på träningsmatch med inneabandyn, sen är andra fotbolls matchen på söndag. Då möter vi sikfors. Vi får hoppas på vinst.

Ikväll ska jag och se derbyt mellan boden och lule på arenan. Hoppas på Boden vinst.  Dem tror att de kanske blir fullsatt. De skulle vara skoj. Nu ska jag fortsätta mysa på här ute. Hejdå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0